درب HDF آتار درب سلماس نوین

درب HDF / درب اچ دی اف دارای تنوع رویه و تنوع رنگی بسیار بالایی می باشد. کارخانه آتار درب سلماس نوین توانسته است سالیانه هزاران درب HDF یا درب اچ دی اف را برای استفاده در ساختمان های مسکونی و مراکز اداری از جمله بیمارستان ها و شرکت های خصوصی و دولتی تولید کند. مشارکت در تولید درب HDF  پروژه های بزرگ ملی مانند ساختمان سازی های مسکن مهر و پروژه های عظیم سپاه از دستاوردهای مشارکت شرکت آتار درب سلماس نوین بوده است.

درب HDF آتار درب سلماس نوین دارای مزایای زیادی می باشد. وزن کم درب درب اچ دی اف و مقاومت بالای رویه ها و کیفیت بالای کلاف چوبی از جمله ی این موارد می باشد. ساختار داخل درب HDF از شبکه های هانی کام ترک ۲٫۵ * ۲٫۵ سانتی متر ساخته شده است که مقاومت این درب را دو چندان می کند. استفاده از اتصالات فینگر جوینت در کلاف چوب داخلی درب اچ دی اف باعث شده است این نوع درب ها را از هرگونه تابیدگی برای درب سرویسی مصون بدارد. یکی از بهترین متریال ها برای ساخت درب سرویسی و درب حمام درب اچ دی اف می باشد.

برای رنگ آمیزی درب HDF / درب اچ دی اف از رنگ های اتومبیلی استفاده می شود. مزایای استفاده از رنگ های اتومبیلی کیفیت بالای رنگ آمیزی و مقاومت بیشتر درب اچ دی اف در برابر نفوذ آب برای درب سرویس و درب حمام می باشد. نمی توان از واژه ی ضد آب برای این درب اچ دی اف استفاده کرد ولی درب اچ دی اف به دلیل مقاومت بالای رویه و فشردگی بالای رویه HDF مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب بخصوص در درب سرویس و درب حمام دارد. کلاف چوبی داخل درب اچ دی اف برای ساخت دربهای ساختمان و درب سرویس در قسمت پایین درب و در قسمت هایی که لولا  و یرآق متصل می شود برای افزایش مقاومت درب ، بصورت دوبل تولید می شود. جای قفل درب اچ دی اف در کارخانه در ارتفاع استاندارد سوراخ کاری می شود تا در مکان پروژه نیازی به برش کاری در این قسمت نباشد.

در سالیان اخیر کارخانه آتار درب سلماس نوین تلاش های زیادی را در جهت فروش قفل و یرآق مورد استفاده درب اچ دی اف / درب HDF انجام داده است. واردات یرآق از برند های معتبر ترکیه صورت می گیرد و همیشه تلاش کرده ایم تا بتوانیم بهترین یرآق را به مشتریان ارائه بدهیم. یرآق قابل ارائه برای درب HDF و انواع مختلف درب اچ دی اف رنگ شده و خام می باشد.

رویه های درب HDF آتار درب سلماس نوین از کشور ترکیه و با درجه کیفی بالا برای کارخانه آتار درب سلماس نوین خریداری می شود. رویه ها با حجم زیاد وارد ایران می شود و برخی از رویه ها درب HDF مانند طرح میلانو و موج دارای فروش نسبتا بالایی می باشند. نصب درب های اچ دی اف توسط نصاب های نمایندگی در کل کشور انجام می شود. درب اچ دی اف بصورت بسته بندی شده ارسال می گردد و کنترل کیفیت کارخانه بازدیدهای چند باره ای را برای بررسی کیفیت درب های اچ دی اف در پروسه خط تولید و هنگام بارگیری انجام می دهد.

رویه های درب اچ دی اف از کشور ترکیه وارد می شود. تنوع رویه برای درب اچ دی اف بسیار زیاد می باشد. رویه های دوقاب و سه قاب و میلانه پر طرفدارترین رویه های درب اچ دی اف در ایران می باشد. سفارش درب HDF آتار درب سلماس نوین معمولا بین ۱۵ تا ۲۰ روز زمان میبرد. سفارشها رنگی برای درب اچ دی اف نیز قابل دریافت می باشد و دربهای اچ دی اف طبق سایز مورد نیاز مشتری ساخته تولید و ارسال می شود.

درب ضد سرقت
تحت لیسانس ترکیه با ۵ سال گارانتی
درب ضد حریق
با تاییده آتش نشانی تک لنگه
درب داخلی
با کلاف چوبی فینگر جوینت انواع HDF
درب داخلی
با کلاف چوبی فینگر جوینت انواع MDF